Spring naar inhoud
Login om dit te volgen  
Johan

Hoe lang gaat Cristiano Ronaldo door?

Recommended Posts

Met 34 jaar is een gemiddelde speler vaak al met pensioen, maar hij blijft presteren en is nog gewoon ontzettend fit. Had ook een geweldig jaar bij Juventus en lijkt makkelijk door te kunnen. Blijft een beest in de zestien en ik zie hem wel voorlopig doorgaan op dit niveau. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Dat is een goeie vraag.

Ronaldo lijkt zo iemand die eeuwig jong blijft en eeuwig blijft doorgaan. Maar dat is natuurlijk niet zo.

Zeker een jaar langer zou nog moeten kunnen en dan misschien slim om te stoppen voordat de aftakeling begint.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Als je denkt dat Ronalde oud is met 34, dan moeten ze maar even kijken bij AFC, de kampioen van de Tweede Divisie.

Daar hebben ze juist twee spelers van 37 jaar aangetrokken.

De 37-jarige Nick van der Velden wil er bij AFC in de tweede divisie nog een jaar alles uitpersen. Daarna gaat hij zich volledig focussen op zijn trainerscarrière. De Amsterdammer komt over van derdeklasser HBOK: "Het is lekker om nog een stap omhoog te maken, want ik heb nog steeds ambitie."

Naast Van der Velden kondigde AFC de komst aan van Djuric Ascension en Daley Groenewegen. De Amsterdammer kent Ascension goed. "Hij is ook 37, dus we hebben allebei ervaring. Dat is heel belangrijk voor het elftal. Met de broers Teijsse en nog wat jongens hebben we een goed uitgebalanceerd elftal, denk ik."

Als je dan bedenkt dat deze club eigenlijk had moeten doorstromen naar het betaald voetbal, dan zie je toch dat oudere spelers nog best op een redelijk niveau mee kunnen.

Goede zaak, of had AFC moeten kiezen voor de jeugd en die een kans geven?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Ja, dat kan nog best op amateurniveau, in de top is het heel anders. Alles is veel sneller. Ik vind dat ook prima van AFC, als ze routine nodig hebben dan waarom ook niet. Ook een leuke stap voor die gasten natuurlijk. AFC is toch wel een hoger niveau.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren. Log in, of registreer je snel - je kunt dan meteen posten!

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer nieuwe account

Log in

Heb je al een account? Log hier in.

Log nu in
Login om dit te volgen  

Welkom bij Voetbalstek.nl!

Hét platform voor voetbalminnend Nederland!

Nog geen lid? Registreer je dan snel - je kunt meteen posten en gebruik maken van alle site functies!

Recente Afbeeldingen

• Maak Nieuw...