Spring naar inhoud
Login om dit te volgen  
Johan

Beste scheidsrechter van Nederland?

Recommended Posts

Björn Kuipers word bijna altijd gezien als de beste scheidsrechter van Nederland. Ook stond hij in 2018 zesde op de wereldranglijst. Ik ben het daarmee eens, ik vind hem echt ontzettend goed. Valt in wedstrijden bijna nooit op, en dat is denk ik een hele goede maatstaf voor een scheidsrechter. 

Serdar Gözübüyük scoort ook erg hoog, maar ik was eigenlijk nooit fan van hem. Ik vind hem iets te impulsief.

Wat vind jij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Ja, ik geloof ook wel dat die man met kop en schouders boven de rest uit steekt.

Wel een interessant gegeven is dat die man in het dagelijks leven ook een hele goede manager is die een aantal supermarkten beheert. Voort het geld zou dit niet hoeven doen, maar het feit dat hij een topbaan weet te combineren met de rol van top scheidsrechter is heel knap.

Er was bij de uitverkiezing voor beste scheidsrechter nog iemand die hoog scoorde en dat was Danny Makelie, maar daar weet ik verder niets van.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik tijdens een voetbalwedstrijd heel weinig erg in heb wie de persoon is die daar staat te fluiten. Voor mij is hij gewoon de scheids, wie het dan ook moge zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren. Log in, of registreer je snel - je kunt dan meteen posten!

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer nieuwe account

Log in

Heb je al een account? Log hier in.

Log nu in
Login om dit te volgen  

Welkom bij Voetbalstek.nl!

Hét platform voor voetbalminnend Nederland!

Nog geen lid? Registreer je dan snel - je kunt meteen posten en gebruik maken van alle site functies!

Recente Afbeeldingen

• Maak Nieuw...