Spring naar inhoud
Login om dit te volgen  
Johan

Wie is goed bezig qua transfers?

Recommended Posts

De eerste divisie lijkt altijd een loterij. Op zich kan iedereen van iedereen winnen, en kan elke club kampioen worden. In de wedstrijden zelf komt het vaak neer op motivatie, fysieke gesteldheid, en energie. Maar één van de belangrijkste factoren blijft de kwaliteit van de selectie. Welke clubs doen het goed qua transfers momenteel? Heeft iemand hier en daar al wat nieuws kunnen vinden? Het blijft een beetje lastig om goed op de hoogte te blijven wat de kleine clubs aangaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Ja, het is op dit moment nog vrij rustig op transfergebied voor zover ik kan ontdekken.

Nog geen echt spectaculaire moves,

NAC heeft wel een rechtsback van overgenomen van Ajax. en even daarvoor ook al keeper Nick Olij van AZ.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Goed om te weten. Ik ben benieuwd hoe Almere City het doet. De club presteert ontzettend goed over het algemeen, en met een begroting van maar 2.7 miljoen. Is toch erg knap. Hoe flikken ze het om elk jaar weer fantastische spelers te binden met zo'n budget? Hebben ze nog wel een samenwerking met Ajax? Dat zou het kunnen verklaren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Hebben die zo'n lage begroting? Ik dacht dat ze nog steeds met Ajax samenwerken, maar zeker weten doe ik dat niet.

We krijgen dit jaar natuurlijk ook weer Excelsior in de Eerste Divisie.

En ze hebben een oude bekende aangetrokken voor het nieuwe seizoen.

Sander Fischer is de eerste zomeraanwinst van Excelsior. De dertigjarige verdediger heeft dinsdag zijn handtekening gezet onder een contract voor twee seizoenen. Tussen 2013 en 2016 stond Fischer ook al onder contract bij de Rotterdamse club, die onlangs uit de Eredivisie degradeerde.

De centrale verdediger stond het afgelopen jaar op de loonlijst bij het Deense Vendsyssel. "Een leuk avontuur, maar we hebben net een kleintje gekregen en vanwege mijn gezinssituatie vond ik voetballen in Denemarken niet optimaal. Daarom wilde ik graag terugkeren naar Nederland", zegt Fischer via de officiële clubkanalen.

Zal mij benieuwen hoe Excelsior het dit jaar gaat doen.

Bovenaan, middenmoot of ergens onderaan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Ik verwacht toch wel dat Excelsior het goed gaat doen dit seizoen. Het was altijd een degelijk elftal, zelfs in de jaren dat het eerste divisie speelde. Thuis erg moeilijk te kloppen en tactisch heel sterk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren. Log in, of registreer je snel - je kunt dan meteen posten!

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer nieuwe account

Log in

Heb je al een account? Log hier in.

Log nu in
Login om dit te volgen  

Welkom bij Voetbalstek.nl!

Hét platform voor voetbalminnend Nederland!

Nog geen lid? Registreer je dan snel - je kunt meteen posten en gebruik maken van alle site functies!

Recente Afbeeldingen

• Maak Nieuw...