Spring naar inhoud
Login om dit te volgen  
De Denker

Matthijs de Ligt naar Manchester United?

Recommended Posts

De lokale krant in Manchester, de Manchester Evening News, voert een soort campagne om ervoor te zorgen dat Manchester United kostte wat het kost Matthijs de Ligt inlijven.

0_GettyImages-1143382035.jpg

Zij zeggen dat Manchester United zich niet kan veroorloven om hem niet te kopen, omdat dit soort kansen maar heel zelden voorbij komen.

Ze zijn zich ervan bewust dat ze heel diep in de buidel moeten tasten om hem over te halen, maar de krant vindt dat de club het moet doen en er geen spijt van zal krijgen.

Zal dit gaan gebeuren of zal Ajax hem hoe dan ook willen houden?

https://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/transfer-news/manchester-united-de-ligt-signing-16395618

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Ik weet niet of hij bij Manchester United goed past. Ik zie hem liever in Spanje, eerlijk gezegd. Dat Engels voetbal, tja... je moet er een bepaald type voor zijn. Daley Blind vond ik ook nooit fantastisch bij Manchester. En de Ligt is nog maar 19 jaar. En of hij Ajax ook echt ontgroeid is vind ik ook twijfelachtig. Ik heb er in ieder geen goed gevoel bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Ik denk toch niet dat het Manchester gaat worden voor de Ligt.

Volgens de laatste berichten heeft Paris Saint Germain nu de beste papieren en zouden ook bereid zijn om 80 miljoen euro voor hem te betalen.

Afgezien van een riant salaris schijnt te afweging te zijn dat De Ligt bij PSG direct in de basis kan spelen.

Ik denk ook dat deze knaap met 19 jaar wel heel erg jong is om zo'n grote stap te maken, maar ja dat schijnt er nu eenmaal bij te horen.

Als je een goede voetballer bent, dan moet je in het buitenland gaan voetballen. Waarom eigenlijk? Is het alleen geld? Want, als deze voetballers gewoon in Nederland bleven, dan zouden Nederlandse clubs gewoon ieder jaar de Champions League winnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Ja, dat las ik ook eerder op de dag. Het schijnt dat zelfs Barcelona hem wil overnemen, maar PSG heeft op dit moment inderdaad de beste papieren. We gaan het zien, ik ben benieuwd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren. Log in, of registreer je snel - je kunt dan meteen posten!

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer nieuwe account

Log in

Heb je al een account? Log hier in.

Log nu in
Login om dit te volgen  

Welkom bij Voetbalstek.nl!

Hét platform voor voetbalminnend Nederland!

Nog geen lid? Registreer je dan snel - je kunt meteen posten en gebruik maken van alle site functies!

Recente Afbeeldingen

• Maak Nieuw...