Spring naar inhoud
Login om dit te volgen  
De Denker

Vandaag begint de WK voor vrouwen in Frankrijk

Recommended Posts

Vandaag is de eerste wedstrijd voor het WK voor vrouwen in Frankrijk.

Het is geen Nederland, maar Frankrijk tegen Zuid Korea.

Nederland speelt pas aanstaande dinsdag de eerste wedstrijd om drie uur 's middags tegen Nieuw Zeeland.

Ik heb nog nooit een wedstrijd vrouwenvoetbal gezien, misschien tijd om dat nu eens te doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

IK denk dat Nederland heel ver kan komen met deze ploeg. Nagenoeg alle internationals spelen bij genomeerde buitenlandse teams als Barcelona en Arsenal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Hallo Toon, welkom hier.

Ik heb net even bij de bookmakers gekeken en die geven Nederland een kans als wat zij noemen outsider om dit toernooi te winnen.

Dit is ook wel interessant:

Citaat

Kijken we naar de historie van het WK voor vrouwen, dan zien we dat er pas vier landen zijn geweest die ooit de wereldtitel hebben gewonnen. Sinds 1991 wordt het WK gehouden en in die tijd zijn de Verenigde Staten het meest succesvol geweest met drie wereldtitels, gevolgd door Duitsland met twee. De damesteams uit Noorwegen en Japan wisten elk één wereldtitel binnen te halen.

http://www.online-wedden-bookmakers.nl/wedtips-nieuws/kansen-nederlandse-vrouwen-wk-2019-volgens-bookmakers.html

Ik begin dit steeds interessanter te vinden, mag wel uitkijken, straks heb ik een verslaving erbij

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Ik heb vanavond nog niet gekeken, maar het is in ieder geval goed om te zien dat de NOS dagelijks met een talkshow komt, dat moet het publiek toch ook wel een beetje opwarmen. Dinsdag kijk ik sowieso en wie weet pak ik nog wat andere wedstrijden mee, er is tegenwoordig toch niet super veel boeiends op tv.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Frankrijk heeft in ieder geval de eerste wedstrijd gewonnen en is vast van plan om het toernooi in eigen huis te winnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Is het talkshow programma van de NOS iets? Ik vind die Sjoerd in ieder geval een prima presentator. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Geen idee eerlijk gezegd, ik heb het nog nooit gezien.

Maar wat ik vandaag misschien wel ga zien is de eerste wedstrijd van de Oranje vrouwen.

Vanmiddag om drie uur in Le Havre tegen Nieuw Zeeland. Na het einde van de mannen in de Nations League zal denk ik alle aandacht hier op worden gericht.

Geen idee wat het gaat worden, maar wat ik wel zag is dat door dit alles steeds meer meisjes gaan voetballen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Nou, dat was met de hakken over de sloot:

De Oranje-vrouwen hebben in de eerste wedstrijd van het WK een benauwde overwinning behaald. In Le Havre werd het 1-0 tegen Nieuw-Zeeland door een doelpunt van invalster Jill Roord in de extra tijd. Het ontbrak de ploeg van bondscoach Sarina Wiegman in dit eerste WK-duel aan scherpte en precisie.

We zullen het maar op zenuwen houden en er vanuit gaan dat het straks beter gaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren. Log in, of registreer je snel - je kunt dan meteen posten!

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer nieuwe account

Log in

Heb je al een account? Log hier in.

Log nu in
Login om dit te volgen  

Welkom bij Voetbalstek.nl!

Hét platform voor voetbalminnend Nederland!

Nog geen lid? Registreer je dan snel - je kunt meteen posten en gebruik maken van alle site functies!

Recente Afbeeldingen

• Maak Nieuw...