Spring naar inhoud
Login om dit te volgen  
Johan

Voetbal in Amerika

Recommended Posts

Voor mijn gevoel word het nooit echt wat daar. Op het eerste gezicht lijkt het best goed in orde qua clubs, organisatie, stadions, supporters en sponsors. Maar er is heel weinig passie en belevenis. Ik heb wel enige tijd in Amerika doorgebracht en vond het allemaal een beetje bizar. Geforceerd bijna. Aan de andere kant denk ik ook wel normaal als je met Amerikaans Football, basketbal en baseball bent opgegroeid. 

Je ziet ook regelmatig ex-spelers van Europa die in de VS rondhuppelen om de sport te promoten, maar dan nog lijkt het allemaal stroef te verlopen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Ja, dat ben ik met je eens en volgens mij zal Amerika ook nooit een voetballand worden.

Volgens mij is voetbal in Amerika pas na de Tweede Wereldoorlog of zo begonnen, voor die tijd hadden ze helemaal niets met voetbal en als het niet in de genen zit, wordt het nooit wat.

Maar, ik heb het andersom ook. Als ik naar zo'n American Footballwedstrijd kijk, begin ik te gapen.

Laten zij maar lekker dat houden, gaan wij wel voetballen. Om te beginnen vanavond de uitvinders van het voetbal een pak slaag geven.

Eén van de eerste wedstrijden die ooit is opgenomen trouwens was die tussen Newcastle United en Liverpool in 1901. Ik was nog van plan om heen te gaan, maar helaas kwam er toen iets tussen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren. Log in, of registreer je snel - je kunt dan meteen posten!

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer nieuwe account

Log in

Heb je al een account? Log hier in.

Log nu in
Login om dit te volgen  

Welkom bij Voetbalstek.nl!

Hét platform voor voetbalminnend Nederland!

Nog geen lid? Registreer je dan snel - je kunt meteen posten en gebruik maken van alle site functies!

Recente Afbeeldingen

• Maak Nieuw...