Spring naar inhoud
Login om dit te volgen  
De Denker

Ik denk dat PSV dit jaar Ajax gaat kloppen voor de Johan Cruijff Schaal

Recommended Posts

Op 27 juli dit jaar staan de twee kemphanen tegenover elkaar in de Amsterdam Arena.

Ajax heeft een fantastisch seizoen achter de rug en speelt thuis in de Arena en toch heb ik zo'n gevoel dat PSV dit jaar gaat winnen.

De reden dat ik dat denk ik is dat Ajax deze wedstrijd zwaar gaat onderschatten. Ze blaken dan wel van zelfvertrouwen, maar vlak PSV nooit uit. Die zullen meer dan gebrand zijn om en Ajax thuis te verslaan en een daverend begin van de competitie neer te zetten.

De laatste keer dat deze twee voor de Johann Cruijff Schaal speelden was in 2012 en dat gebeurde toen ook in de Amsterdam Arena.

Voor hen die vergeten zijn hoe het toen afliep, hier de samenvatting van die wedstrijd.

Mochten er mensen zijn die denken dat het anders gaat lopen dan ik denk, dan hoor ik dat graag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Ja, ik heb eigenlijk ook het gevoel dat PSV gaat winnen. Het word denk ik een leuke wedstrijd om naar te kijken. Ajax moet het meestal hebben van overwinningen in de competitie, in bekerwedstrijden en dergelijke laten ze vaak steken vallen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren. Log in, of registreer je snel - je kunt dan meteen posten!

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer nieuwe account

Log in

Heb je al een account? Log hier in.

Log nu in
Login om dit te volgen  

Welkom bij Voetbalstek.nl!

Hét platform voor voetbalminnend Nederland!

Nog geen lid? Registreer je dan snel - je kunt meteen posten en gebruik maken van alle site functies!

Recente Afbeeldingen

• Maak Nieuw...