Spring naar inhoud
Login om dit te volgen  
Johan

Favoriete Premier League club?

Recommended Posts

Wie volg jij? Ik vond Arsenal altijd een mooie club, helemaal in de jaren Bergkamp en later van Persie. Wenger is daar al 23 jaar trainer! Waar zie je dat nog in de voetballerij? Ik vind het wel jammer dat ze nu in de Emirates stadion spelen, want Highbury was vroeger prachtig, ik ben er meerdere keren geweest.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Wow. is Wenger nog steeds trainer van Arsenal? Dit is heel knap; ik dacht dat die al lang weg was.

En ik wist ook niet dat ze een nieuw stadion hadden. Heb toch wel wat gemist hier en daar.

Ik heb geen echte favoriete Engelse club, het enige stadion waar ik daar ooit in geweest ben is dat van Liverpool. Dat was tijdens een kwalificatiewedstrijd van het Nederlands elftal tegen Ierland, waarbij de ene helft van het stadion oranje en de andere helft groen was.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Mooi verhaal. Ik heb af en toe het idee dat voetbal in Engeland leuker is in de lagere divisies - knusser, en niet zo commercieel. Neem nou Griffin Park (Brentford City FC). Echt een prachtig ouderwets voetbalstadion. Dat vind ik een toch veel mooier dan zo'n blok beton met de naam Emirates opgeplakt.

griffin_park_panoramic_3.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel op social media

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren. Log in, of registreer je snel - je kunt dan meteen posten!

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer nieuwe account

Log in

Heb je al een account? Log hier in.

Log nu in
Login om dit te volgen  

Welkom bij Voetbalstek.nl!

Hét platform voor voetbalminnend Nederland!

Nog geen lid? Registreer je dan snel - je kunt meteen posten en gebruik maken van alle site functies!

Recente Afbeeldingen

• Maak Nieuw...